A Ford megállapodást kötött a Red Bullal, hogy 2026-tól őket és az AlphaTaurit is ők fognak segíteni ellátni erőforrásokkal a Forma-1-ben.
Az Alpine csapatfőnöke, Otmar Szafnauer újabb részleteket fedett fel arról, hogy mennyi követ meg kellett mozgatniuk Pierre Gasly leigazolásáért. Végül sikerrel jártak, és összeállt a francia duó a francia istállónál.
Az AlphaTauri versenyzője, Nyck de Vries a honfitársához, Max Verstappenhez fűződő viszonyáról nyilatkozott, és elmondta, hogy a kétszeres bajnokot amolyan „bátyjának” tekinti a paddockban, annak ellenére is, hogy ő az idősebb.
Az AlphaTauri csapata meglehetősen fiatal pilótapárossal vág neki a 2023-as szezonnak. A japán Júki Cunoda mellett az a Nyck de Vries kap helyet, aki az elmúlt években a Formula E-ben versenyzett. A holland úgy véli, hogy fizikálisan extrán fel kell készülnie, ha állni akarja a sarat.
A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff sportemberként küzdene meg a már a Red Bull kötelékébe tartozó korábbi Mercedes-juniorral, akit a Red Bull ülésében is szívesen látna, de már arra is gondolt, hogy visszahozza a csillagos márkához.
A McLaren Formula E főnöke, Ian James úgy gondolja, hogy Nyck de Vries minden szempontból alkalmas arra, hogy az FE után az F1-ben is sikeres legyen. A holland egykori csapatfőnöke szerint az Alpha Tauri jól jár a remekül kommunikáló és igazi csapatjátékos de Vries szerződtetésével.
Az Aston Martin és a Ferrari után a Red Bull testvércsapata, az AlphaTauri is előállt a bemutatója dátumával, amivel mindkét istállót megelőzi.
A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko egyértelműen kijelentette, hogy a testvércsapatuk, vagyis az AlphaTauri nem teljesített kellően jól 2022-ben.
A Nemzetközi Automobil Szövetség nemrég közzétette a 2023-as szezonra vonatkozó nevezési listát, melyből többek között kiderül, milyen rajtszámot választott magának a debütáló Nyck de Vries.