hero image
Twitter/Alpine

10-ből 10 – utolsó csapatként az Alpine is felfedte idei autóját

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Itt az onboard felvétel Verstappen rajtelsőségét érő köréről Bahreinből

FORMA-1

Videón az F1-es Bahreini Nagydíj időmérő edzésének leglátványosabb pillanatai

FORMA-1

Ilyen divatosan jelent meg Lewis Hamilton a Bahreini Nagydíjon (videó)

FORMA-1

Videós összefoglaló az F1-es második szabadedzésről Bahreinből

Motorsport.hu
2023/02/17 14:59
A francia istálló csütörtök este mutatta be a nagyközönségnek az A523-ra keresztelt idei versenyautóját Londonban, amellyel Esteban Ocon és az új szerzemény, Pierre Gasly próbál majd meg minél jobb eredményeket elérni idén.
Ajánlott Itt az onboard felvétel Verstappen rajtelsőségét érő köréről Bahreinből

A bemutatóra ugyan csak most került sor, de az Alpine valójában már hétfőn pályára vitte az autót Silverstone-ban, csak arról még természetesen nem közöltek érdemleges információkat.

Most azonban mindenről lehullt végre a lepel, így azt is megtudhattuk, hogy az alakulat lényegében maradt a tavaly használt kinézetnél, tehát az autó továbbra is kék maradt rózsaszín részekkel, miközben természetesen nem maradhatnak el az idén mindenkinél látott szénszálas elemek sem.

A csapat pedig abból a szempontból is a tavalyi utat járja, hogy rögtön két festést mutattak meg a közönségnek, és a hagyományos kék mellett most is lesz egy teljesen rózsaszín dizájn, melyet az idény első három versenyén fog majd használni az Alpine a főszponzoruk, a BWT miatt.

Ami pedig az idei célokat illeti, a franciák abban reménykednek, hogy még közelebb tudnak majd kerülni a rajtrács elejéhez, miután 2022-ben negyedikek lettek a konstruktőriben.

Gasly és Ocon egyébként pozitívan nyilatkozott a hétfői bejáratásról, mely elmondásuk szerint problémamentesen zajlott, így van miért bizakodniuk az előttünk álló szezont illetően.

Technikai oldalon eközben történtek komolyabb változtatások. Az autó orra például sokat módosult, az orrkúp szélesebb és laposabb lett, miközben azt is tudni lehet, hogy a masina hátsó felfüggesztése nyomórudas lesz a tavalyi vonórudas helyett.

Az egyik legfontosabb fejlesztési területet képező oldaldobozok terén az Alpine folytatta a tavaly megkezdett útját, tehát egyfajta hibrid megoldást alkalmaznak, amely a Red Bull rámpás és a Ferrari kádas kialakítását is tartalmazza.

Hogy mindez mire lesz majd elég számukra, az most még természetesen nem tudható, de már egy hetet sem kell várnunk arra, hogy elinduljon a bahreini előszezoni teszt, ahol végre mozgás közben is láthatjuk majd az összes autót.