Csodálatos dolog látni ezeket az F1-es autókat, amiket szerencsére nem zúztak be, még a sikertelenebb darabokat sem, így mindenkinek lehetősége van látni, milyen gépekkel versenyeztek a régi hősök. Mai szemmel mindez felfoghatatlan, és a meghalljuk, milyen motorhangokat okádnak ki magukból, csak sokkot kapunk.
A mai fiatalok még csak nem is sejtik, hogyan szóltak ezek a régi motorok, például egy 3 literes V12-es erőforrás. Össze sem lehet hasonlítani a mai hibrid technikával, ég és föld a kettő, akárcsak hangban. Nyilván haladni kell a korral, de sokan vagyunk, akiknek igenis hiányoznak ezek a klasszikus motorhangok.
Szerencsére még mindig vannak események, melyeken újra akcióba lendülnek ezek az autók, ahogyan az 54 éves BRM P153 is, amit a fentebb említett V12-es motor hajtott, amit a Cosworth fejlesztett, épített meg. Egy nagyon erős motorról beszélünk, ami nyilván csak a maga korában volt megbízhatóbb.
Az autó amiatt is különleges, mert a néhai Pedro Rodriguez nyert vele, akinek sajnálatos módon rövid élet adatott meg. Az 1963 és 1971 között versenyzett F1-es pilótát 31 évesen érte utol a halál, aki ezzel a géppel szerezte meg az utolsó F1-es győzelmét, nem sokkal a tragikus halála előtt. Egy sportautóban érte utol a halál a Norisringen, Németországban 1971 nyarán, amikor a Ferrari 512 M volánja mögött ült.