A vállalat jelezte, hogy meglátásuk szerint nem sok közük van a történtekhez.

Mint ismert, Max Verstappen már az Ausztrál Nagydíj negyedik körében feladni kényszerült a versenyt, miután olyan súlyos fékproblémái adódtak, hogy végül ki is gyulladt az autója, a nagy hőtől pedig több alkatrész is szétrobbant.

A Red Bull más csapatokhoz hasonlóan az olasz Brembo által gyártott féktárcsákat, féknyergeket és fékbetéteket használja, így az Ausztrál Nagydíj után a vállalat is lefolytatta saját vizsgálatát, hogy kiderüljön, lehet-e valami közük a holland versenyző kieséséhez.

A vizsgálat során azonban arra az eredményre jutottak, hogy a verseny feladásához vezető hiba, vélhetően a Red Bull által választott beállításokkal függ össze, és nem pedig a Brembo által kínált alkatrészekkel vagy anyagokkal.

Cristian Horner csapatfőnök szerint egy beragadt fék okozta a vesztüket, amely már a második körtől kezdődően hátráltatta Verstappent, ám ennél többet egyelőre a Red Bull háza táján sem tudnak.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL