A legendás márka sajtóértesülések szerint előrehaladott tárgyalásokat folytat a Red Bullal a csapat saját fejlesztésű motorjainak névadásáról a 2026-os szezont követően. Még arra is lehet esély, hogy az üzlet a következő szezon előtt megköttetik, de a Ford egyelőre nem mondott semmit az esetleges együttműködésről.
Azt azonban elismerték, hogy mióta a Liberty Media átvette a sorozat irányítását és megnövelte a sorozat népszerűségét, megváltozott a hozzáállásuk és vizsgálniuk kell az esetleges visszatérés lehetőségét.
A gyártó legutóbb a Jaguarral közösködött 2000-től 2004-ig, valamint a Cosworth-motorokhoz is ők adták a nevüket. Azóta más kategóriákra, például a WRC-re fókuszáltak, de a cég motorsport-részlegét vezető Mark Rushbrook a Motorsport.comnak adott interjújában elmondta, a Forma-1 a növekvő népszerűsége miatt ismét a látókörükbe került.
„A Forma-1 erős és növekedik, az Egyesült Államokban és globálisan is. Nagyszerű versenyeket és remek bajnokságot sikerült kialakítaniuk. Ma is a motorsport csúcsa, de új közönségeket is elértek olyan újításokkal, mint a Drive To Survive. Cégként minket az innováció, az új technológiák, a tanulási lehetőségek, de a marketing is érdekel ezekben a sorozatokban. Volt változás, de muszáj átgondolnunk a lehetőségeket.”