hero image

A hírek szerint a Ferrari ügyvezetője a jövőben jobban beleszól majd a csapat ügyeibe

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Wolff visszavágott Hornernek a tőlük elhozott mérnökök ügyében

FORMA-1

Bizarr tanáccsal látta el főnöke Imolában Norrist

FORMA-1

Így reagált Horner, amikor kiderült, ki áll Newey távozása mögött

FORMA-1

Videón Lewis Hamilton hihetetlen reakcióideje Imolából a startnál (videó)

Motorsport.hu
2022/12/28 07:59
Olasz források szerint a Ferrari ügyvezető igazgatója, Benedetto Vigna állítólag jóval aktívabb szerepet vállalhat majd az F1-es istálló irányításában az újonnan kinevezett csapatfőnök, Frederic Vasseur mellett.
Ajánlott Óriási ferraris tömeg éltette Hamiltont Imolában, imádják az olaszok (videó)

Vasseur már csak napokra van attól, hogy elhagyja a Sauber kötelékét és munkába álljon Maranellóban, ahol a távozó csapatfőnök, Mattia Binotto után veheti majd át a feladatokat és az istálló irányítását.

A francia szakember, aki jól ismert a pragmatikus és egyenes módszereiről, most azt a feladatot kapja, hogy 2023-ban tovább kell vinnie az alakulat által idén mutatott fejlődést, és vélhetően bajnoki címre kéne vezetnie a Ferrarit 2008 óta először.

Miközben Vasseur korábban már bizonyította, hogy jól ért a csapatvezetői feladatokhoz, a Ferrarinál most egészen más helyzet fogadhatja majd őt, és a Motorsport.com olasz kiadása szerint a márka vezetése közelről fogja majd figyelni a munkáját, Vigna pedig aktívabban beleszólhat a csapat életébe.

Hogy mindez jót tesz-e vagy inkább csak még több nyomást generál, az egyelőre még kérdéses, de ezek szerint a Ferrarinál valóban kezdhetik megunni a sikertelenséget, és hiába volt sokkal jobb évük 2022-ben, a jövőben minél hamarabbi sikereket szeretnének látni.

A hírek szerint egyébként a 675-ös kódnéven futó 2023-as masina fejlesztése jól áll, komolyabb problémák nélkül zajlik a munka, és a szimulációk alapján mindenképpen előrelépést jelent majd az idei F1-75-höz viszonyítva.

A motorrészleg pedig némileg már vissza is fogta a munkát, mivel a jövő évi erőforrással sikerült elérni a kívánt megbízhatósági célokat, ami idén komoly problémákat okozott a csapatnál.