hero image

A Mercedes új motorjáról jó, a kasztniról viszont nem annyira jó hír érkezett

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Újabb nézetből Fernando Alonso mágikus startja a Kínai Nagydíjról

FORMA-1

Videós összehasonlítás Alonso és Sainz megcsúszásáról a Kínai Nagydíjról

FORMA-1

A dominancia új foka: egy adat, ami megmutatja, mekkora előnyben volt Verstappen Kínában

FORMA-1

Óriási jelenet: Bottas irigykedve nézte a kiállást (videó)

Motorsport.hu
2022/01/21 14:25
A Motorsport.com olasz kiadása úgy tudja, hogy a Mercedes az új szupertöltő rendszerével vissza tudta nyerni az E10-es üzemanyagok bevezetése miatt elvesztett teljesítményt, a kasztni területén viszont kétségei vannak a német istállónak.
Ajánlott A McLaren pilótája is odaszúrt Lance Strollnak

Miközben kérdéses, hogy Lewis Hamilton visszatér-e a Forma-1-es rajtrácsra 2022-ben, a Mercedes tájáról jó és kevésbé jó hírek is érkeztek, amiről az általában jól értesült Motorsport.com olasz kiadása számolt be.

A portál információi szerint a február 18-án leleplezésre kerülő kocsi motorjának frontján pozitívum, hogy sikerült előrelépniük, ugyanis egy német specialista segítségével egy új turbókompresszort tudtak kifejleszteni, ami extrém stratégiákra is lehetőséget fog adni a Mercedesnek.

A konstruktőri világbajnok erőforrása a 2021-es évben 1026 lóerős teljesítményre lehetett képes, ami az extrém térképezéssel a brazil időmérőn 1044 lóerőre nőtt, viszont a kopással folyamatos gondja volt a brackley-i gárdának.

További jó hír, hogy a Petronas segítségével a beszámoló szerint a Ferrarihoz hasonlóan sikerült visszanyerniük az E10-es üzemanyagok bevezetése miatt elvesztett 20 lóerőt, amiért a Petronasnak lehetnek hálásak.

A W13-as kasztni teljesítménye viszont kétséges lehet, hiszen közel lehetnek a maximálisan engedélyezett tengelytávhoz – a 2022-es szabályok szerint a tengelytávnak 3400 és 3600 mm között kell lennie, a ground effect visszatérése miatt pedig kritikus fontosságú lesz a megfelelő tengelytáv megtalálása.