A szimulációs rendszerek adatai azt mutatták, hogy az F1-75-ös továbbra is versenyképes lehet az első két futamon használt konfigurációval, természetesen apró módosításokkal, amelyekkel az autó beállításait a pályára szabják. Az említett forrás szerint az első komolyabb fejlesztési csomag bevetésére akkor kerül sor, amikor a Forma-1 Európába érkezik. Imolában és Barcelonában várhatóak a javítások.
A melbourne-i pályát egy picit átszabták, mivel két lassú kanyart megszüntettek, így az átlagsebesség jóval magasabb lesz az idei szezontól. Ezáltal sokkal könnyebbé válhat az előzés, hiszen Ausztrál Nagydíj korábbi versenyein ez volt a fő kritikapont.
A Ferrari 2022-es autójának a szimulátoron mutatott teljesítmény alapján jól kell mennie az Albert Parkban. A szimulációk azt mutatták, hogy a jelenlegi aerodinamikai csomagon nem kell változtatni. A csapat ezzel sokat nyerhet, mivel egy ismeretlen fejlesztési csomag rosszul is elsülhet. Akár hátrébb is kerülhetnek a sorrendben, nem beszélve a kidobott pénzről és fejlesztési pontokról.
Kevés az esélye annak, hogy a Mercedes Ausztráliában a Ferrarival és a Red Bull csapataival csatázzon. Az új melbourne-i pálya néhány hasonló tulajdonsággal rendelkezik, mint a bahreini. Ez véget vethet a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton lenyűgöző sorozatának. A brit pilótának a hibrid korszakban (2014 óta) minden futamon a pole pozícióból indulhatott Ausztráliában.