hero image

A világ egyik legértékesebb cégével lép partnerségre a McLaren

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Ilyen közelről fotózták a fotósok Pérez hatalmas balesetét Monacóban (fotók)

FORMA-1

20 éve sem bírtak Michael Schumacherrel az ellenfelek

FORMA-1

Ma 59 éve szerezte első dobogóját az F1 nagy legendája

FORMA-1

Fotókon Matt Damon látogatása a McLarennél

Motorsport.hu
2022/03/17 15:39
A McLaren F1-es csapatának sikerült egy nagyon komoly megállapodást kötnie a 2022-es szezon megkezdése előtt, ugyanis hivatalosan bejelentették, hogy több évre írtak alá partneri szerződést a Google-lel.
Ajánlott Harry Potter lett Charles Leclerc-ből a Ferrarinál (videó)

A Google nemcsak az F1-es csapatuk, de az Extreme E-ben idén indított istállójuk hivatalos partnere is lesz. Az egyezség elsősorban technikai jellegű, ami azt jelenti, hogy a McLaren a Google termékeit fogja majd használni.

A szezon folyamán a csapat 5G-képes mobilokat, és a Google Chrome böngészőt fogja használni a szabadedzések, az időmérők és a futamok alatt is, támogatva a pilótákat és az alakulatot, a cél pedig a pályán nyújtott teljesítmény javítása lesz.

Az Android és a Chrome logója felkerül majd az MCL36 motorborítására, illetve keréktárcsáira is, a pilóták pedig a sisakjukon és az overalljukon is hirdetni fogják a partnerséget az idei szezon során. A helyzet hasonló lesz az elektromos tereprali-sorozatban, az Extreme E-ben is.

„Elképesztően örülünk és büszkék vagyunk, hogy a McLaren Racing családjában köszönthetjük a Google-t. A Google a technológia területén az egyik globális vezető, és úttörő módon hozza össze az embereket a világ körül” – mondta a csapat ügyvezetője, Zak Brown a bejelentés kapcsán.

„Azzal, hogy az olyan platformokat, mint az Andorid és a Chrome, integráljuk a működésünkbe, a csapatunk még nagyobb segítséget kap, hogy a teljesítményre fókuszálhasson. Már nagyon várjuk ezt az izgalmas együttműködést, mely a Forma–1-re és az Extreme E-re is kiterjed.”

A Google részéről a marketinges alelnökük, Nicholas Drake nyilatkozott: „A McLaren Racing a legjobbat képviseli abból, ami a versenypályán lehetséges, legyen szó a teljesítményről, a befogadásról és a fenntarthatóságról, ezeket az értékeket pedig mi is fontosnak tartjuk a Google-nél.”

„Még több innovációt hozunk az olyan platformokra, mint az Android és a Chrome, ezeket pedig akadálymentesen kapcsoljuk össze a Google többi szolgáltatásával, hogy optimalizálni tudjuk a McLaren teljesítményét a versenynapokon.”

Ebből az együttműködésből is jól látszik, hogy a Forma–1 valóban kezd egyre népszerűbb lenni, és egyre több szponzor akar szerepet vállalni a sorozatban, ami hosszú távon természetesen segíti annak fennmaradását.