hero image

Az MGU-H nélkül feleolyan drágák lehetnek 2026-tól az F1-es motorok

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Michael Schumacher egészen döbbenetes kiesése a 2005-ös Kínai Nagydíjról

FORMA-1

A Forma-1 történetének egyik legfélelmetesebb bukása (videó)

FORMA-1

Alonso győzelemmel ünnepelte a 200. nagydíját a Ferrarival

FORMA-1

Michael Schumacher 22 évvel ezelőtt már 56 F1-es győzelemnél járt

Motorsport.hu
2022/04/01 18:57
A Volkswagen-csoport hamarosan ténylegesen beléphet a Forma-1-be, ebben pedig nagy szerepet játszik az, hogy a motorfejlesztés költségei nagyot eshetnek a 2026-os motorformula keretein belül.
Ajánlott Hülkenberg félelmetes F1-es bukása után megfagyott a levegő

A Volkswagen-csoport már közel egy éve flörtöl a Forma-1-es belépéssel, a német cégóriás két márkája, az Audi és a Porsche pedig sajtóértesülések szerint már decemberben elkötelezte magát a projekt megvalósítása mellett, azonban erre áldását kell adnia a VW igazgatóságának.

A Reuters értesülései szerint Oroszország inváziója miatt tolódik a bejelentés a Porsche és az Audi Forma-1-es projektjével kapcsolatban, amelybe beletartozik majd az is, hogy az Audi hivatalos ajánlatot fog tenni a McLaren megvásárlására.

A FormulaPassion cikke szerint a legjobban az győzte meg a VW-csoportot egy F1-es projekttel kapcsolatban, hogy a sport végre elhatározta magát a hőenergiavisszanyerő rendszer, az MGU-H betiltása mellett, amellyel közel 50%-kal csökkenhet egy motorgyártói projekt összköltsége a jelenlegi viszonyokhoz képest.

Arról korábban az AMuS számolt be, hogy az MGU-H kivezetésén felül költségsapkát fognak bevezetni a motorfejlesztésekre is, ennek összegében azonban még nem tudtak megegyezni a felek.