A Ferrari továbbra is a legnépszerűbb és legnagyobb csapat a Forma-1-ben, ami valószínűleg akkor is így lenne, ha a következő 20 évben sem nyernének világbajnoki címet. Furcsa belegondolni abba, hogy azok, akik a Ferrari legutóbbi egyéni címének évében születtek, lassan a 20-as éveikben járnak.
Egy generáció nőtt fel azóta, de nem kizárt, hogy a Mercedes és a Red Bull után a Ferrarira is egy domináns időszak vár, ami sokakat kárpótolna. Az sem kérdés, hogy ez menyire tenne jót az F1-nek, hiszen valóban a legnagyobb csapatról beszélünk, akik 1950 óta minden futamon ott voltak az F1-ben.
Mint arról korábban beszámoltunk, különleges összeállítással készül a Ferrari a Miami Nagydíjra. Ez több kiegészítőt is jelent, így többek között új napszemüveget is fognak kapni a versenyzők, ami igazodik az egyedi színekhez. A retro életérzés már most megvan, és a tervezők látható módon kitettek magukért.
A Ray Ban is szponzora a Ferrarinak, ők biztosítják a napszemüvegeket, és a Miami Nagydíjra is külön készülnek. Valószínűleg nem kevés fog fogyni ebből a kollekcióból, amire azelőtt nem volt példa. Leclerc és Sainz az elsők között próbálhatta fel az új darabokat, amik a Miami Nagydíj ideje alatt lesznek láthatóak rajtuk, és talán később is civilben.