hero image

Ekkor érkezhetnek a Mercedes nagy fejlesztései - sajtóhír

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Vasseur: A konstruktőri bajnoki cím a cél

FORMA-1

Verstappen a kiesésével beállította Vettel 2013-as F1-es rekordját

FORMA-1

Vettel eleinte el se hitte, hogy Hamilton a Ferrariba igazol

FORMA-1

Egy F1-es statisztika, amiben a Ferrari verhetetlen

Motorsport.hu
2022/03/22 20:13
A német istálló számításai szerint a versenyen körönként akár nyolc tized hátrányban is lehettek a Ferrarihoz és a Red Bullhoz képest, de hamarosan érkezhet egy javulást célzó fejlesztési csomag.

Toto Wolff szombaton azt mondta, hogy arra számít, hogy a versenyen még többet veszítenek a Ferrarival és a Red Bull-lal szemben, mint amennyit a kvalifikáción kaptak. Az utolsó Safety Car és a Red Bull elvérzése megmentették a Mercedes futamát.

A Mercedes nagyon korán kereket cserélt Lewis Hamilton autóján, és 34 kör után 28 másodperccel volt lemaradva Charles Leclerc mögött, ami körönként átlagosan nyolc tizedet jelent.

A Mercedes W13 problémái nyilvánvalóan a beállításokban rejlenek, amelyek az egyenesekben való ugrálás, a delfinezés mérsékléséhez szükségesek. A Mercedes-motor sem tündökölt Bahreniben, sőt a W13-as kivételével az összes Mercedes-motoros autó a mezőny végén végzett.

Az Auto Motor und Sport című német lap szerint a Mercedes célja, hogy a jelenlegi problémák megoldására egy fejlesztési csomagot hozzanak az imolai versenyre, amely az első európai és egyben a szezon negyedik futamja lesz.

Dzsiddában és Melbourne-ben még minden bizonnyal szenvedni fog a Mercedes, Hamilton szkeptikusan is nyilatkozott. A hétszeres világbajnok szerint a W13-ast érintő problémák mélyebbek, és nem biztos, hogy a Mercedes rövid távon megoldást tud találni rájuk.