A Red Bull Racing és a Mercedes ismét fejlesztéseket hozott a Monacói Nagydíjra, ahol a Ferrari az F1-75-höz most nyúlt merőben hozzá.

A Forma-1-es csapatoknak 2022-ben a hétvége előtt kell leadniuk a fejlesztések listáját. Ezek az FIA verseny előtti autóbemutatójáról szóló dokumentumában jelennek majd meg, amelyet a jelenlévő újságírók számára megtekinthetővé tettek. A spanyol Forma-1-es újságíró, Albert Fabrega a Twitter-csatornáján mutatja be az aktualitások listáját.

A Red Bull Racing két új alkatrésszel érkezett Monacóba. Először is, egy új első felfüggesztést hoztak, amely kifejezetten a Monacói Nagydíjra készült. A hercegség utcáin található rövid kanyarok ugyanis egy kicsit több agilitást igényelnek. Emellett egy új hűtőrendszer került az első fékekhez a megbízhatóság érdekében.

A Mercedes hasonló fejlesztésekkel rukkolt elő. A csapat a Red Bullhoz hasonlóan új hűtőrendszert hozott az első fékekhez, és egy új „véglemezt" is az első szárnyhoz. Ezáltal a W13-asnak nagyobb tapadást kell biztosítania az utcai pályán.

A McLaren, az Alpine, az AlphaTauri, a Williams és a Haas követi a Red Bull példáját az első felfüggesztés monacói specifikációjával, a Williams pedig a Mercedeshez és a Red Bullhoz hasonlóan szintén más első fékhűtési rendszert választott. A McLaren hozta a legtöbb fejlesztést. A Monacóra új első felfüggesztés mellett új hűtők a hátsó fékekhez, új tükör és új hűtőnyílások a karosszérián. A Ferrari, akárcsak az Aston Martin és az Alfa Romeo, meglepő módon fejlesztés nélkül érkezett.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL