A 2022-es Forma-1-es szezon előtt csak 6 napja volt a csapatoknak arra, hogy megbarátkozzanak az új autóikkal, a tanulási folyamatnak azonban keresztbe tett az autók delfinezése, amivel sem a CFD programokban, sem a 180 km/h-ra korlátozott szélcsatornákban nem találkoztak korábban.
A jelenséggel még mindig a Mercedes küzd a legjobban, és az eddigi apróbb fejlesztéseik sem javítottak a helyzetükön – a folyamatosan rossz időmérős teljesítményükhöz képest pedig kisebb csoda, hogy már dobogós helyezést is szereztek.
Andrew Shovlin, a Mercedes vezető pályamérnöke szerint Miami különösen fontos lesz a csapatának szempontjából, ugyanis most először fognak olyan nagyobb fejlesztések felkerülni az autóra, amit már az idei tapasztalataik felhasználásával készültek.
„Remélhetőleg már Miamiban új alkatrészekkel tudjuk felszerelni az autónkat” – mondta Shovlin a Mercedes hivatalos YouTube csatornáján. „Ezek a fejlesztések a terveink szerint megmutatják majd, hogy jó irányba haladunk-e.”
„Arra nem számítunk, hogy egy éjszaka alatt megfordítjuk a szerencsénket, de ha már meg tudnánk bizonyosodni arról, hogy tényleg megtaláltuk-e a problémáink forrását, és tényleg jó irányba megyünk a fejlesztéseinkkel, azzal elégedettek lennénk.”