Az Auto Motor und Sport értesülései szerint a másfél hét múlva rendezendő Ausztrál Nagydíjon egy új hátsó szárnnyal próbál csökkenteni a Mercedes a W13-as légellenállásán.

A Mercedes magához képest rendkívül gyengén kezdte a Forma-1-es szezont: bár a Bahreini Nagydíjon kapóra jött az istállónak az, hogy a két Red Bull-versenyző kiesett előlük, így Hamilton a harmadik, Russell a negyedik helyen végzett, Szaúd-Arábiában viszont már nem kaptak ilyen szívességet a riválisaiktól.

A dzsiddai versenyen Russell az ötödik, Hamilton a tizedik helyen ért célba, és bár ennek következtében most a konstruktőri második helyen állnak, az erősorrendben már más a helyzet.

Jelenleg relatíve nagy a Mercedes hátránya a Ferrari-Red Bull pároshoz képest, ezt pedig természetesen nem akarja annyiban hagyni a brackley-i alakulat, erről beszélt az Auto Motor und Sport videójában a szakíró Michael Schmidt is.

Schmidt úgy tudja, a Mercedes szerint a motorjuk csak 1-2 tizedes hátrányért felel, a Red Bullhoz hasonlóan viszont az ő autójuk is túlsúlyos, ami több tizedmásodperces hátrányt is jelenthet körönként.

Emellett a körülbelül másfél hét múlva rendezendő Ausztrál Nagydíjon egy új hátsó szárnnyal próbál javítani a Mercedes a jelenlegi légellenállásán, ami szintén erősen hátráltatja a regnáló csapatvilágbajnokot.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL