A Scuderia Ferrari és a Hewlett-Packard (HP) közötti többéves együttműködési megállapodás látványos nyomot hagyott a 2025-ös autó megjelenésén, ami a technológiai óriáscég branding stratégiájának szerves részét képezi.

A tavaly nyár közepe óta "Scuderia Ferrari HP" néven működő maranellói istálló az idei versenyautón még hangsúlyosabban jeleníti meg új főszponzorát, ami a gyakorlatban egy jelentősebb kiterjedésű fehér hátteret eredményezett a HP felirat mögött, így felhívva a figyelmet a technológiai vállalat évtizedek óta használt logójára.

A 2024-es miami versenyhétvégétől kezdődő partnerség azonban nemcsak az autók külsejét változtatta meg, hanem jelentős anyagi támogatást is biztosít a csapatnak, miközben a technológiai együttműködés a szurkolói élmény fejlesztésére is kiterjed.

A Ferrari közlése szerint a 2025-ös versenyautó matt hatású, sötétebb árnyalatú Racing Red festése a csapat korai időszakának intenzív színvilágát idézi. Az autó oldalán végigfutó, dinamikus fehér sáv pedig nem csupán esztétikai elem, hanem a jövőbe mutató szemléletet szimbolizálja.

Az olasz istálló közleménye szerint a tradicionális és modern elemek között megjelenő részletek a múlt és a jelen közötti egyensúlyt hivatottak megteremteni.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL