hero image

Három DRS-zónával biztosítaná az előzésdús versenyt Miami

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Wolff visszavágott Hornernek a tőlük elhozott mérnökök ügyében

FORMA-1

Bizarr tanáccsal látta el főnöke Imolában Norrist

FORMA-1

Így reagált Horner, amikor kiderült, ki áll Newey távozása mögött

FORMA-1

Videón Lewis Hamilton hihetetlen reakcióideje Imolából a startnál (videó)

Motorsport.hu
2022/05/05 08:39
A Forma-1 első Miami Nagydíját egy teljesen modern pályán fogják tartani, amelyen papíron előzési pontok sora található, 3 DRS-zónával is.
Ajánlott Óriási ferraris tömeg éltette Hamiltont Imolában, imádják az olaszok (videó)

Bár az F1 legújabb pályáját nem Hermann Tilke tervezte, a német mérnök immár több évtizedes munkásságának nyomát nehéz nem észrevenni az elkészült vonalvezetésben, amely a modern pályák által megszokott módon vegyíti a gyors és lassú kanyarokat, DRS-zónává alakított egyeneseket.

A célegyenest leszámítva a második és a harmadik szektor is kapott egy-egy hosszabb egyenest, az egyenesek pedig minden egyes alkalommal a pálya leglassabb kanyarjaiban érnek véget.

A Mercedes számításai szerint az első kanyart 95 km/h-val fogják bevenni a csapatok, a második egyenes végén található 11-es kanyart 90 km/h-val, míg a harmadik, egyben lehosszabb egyes végén található hajtűkanyart 70 km/h-val fogják bevenni az autók – minden alkalommal 3-as fokozatban, ami az új 2-esnek számít a 8 sebességes sebváltók bevezetése óta.