A Forma-1 első Miami Nagydíját egy teljesen modern pályán fogják tartani, amelyen papíron előzési pontok sora található, 3 DRS-zónával is.

Bár az F1 legújabb pályáját nem Hermann Tilke tervezte, a német mérnök immár több évtizedes munkásságának nyomát nehéz nem észrevenni az elkészült vonalvezetésben, amely a modern pályák által megszokott módon vegyíti a gyors és lassú kanyarokat, DRS-zónává alakított egyeneseket.

A célegyenest leszámítva a második és a harmadik szektor is kapott egy-egy hosszabb egyenest, az egyenesek pedig minden egyes alkalommal a pálya leglassabb kanyarjaiban érnek véget.

A Mercedes számításai szerint az első kanyart 95 km/h-val fogják bevenni a csapatok, a második egyenes végén található 11-es kanyart 90 km/h-val, míg a harmadik, egyben lehosszabb egyes végén található hajtűkanyart 70 km/h-val fogják bevenni az autók – minden alkalommal 3-as fokozatban, ami az új 2-esnek számít a 8 sebességes sebváltók bevezetése óta.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL