A japán gumigyártó többször is jött-ment a Forma-1-ben, legutóbb 1997 és 2010 között szállítottak abroncsokat, az utolsó három szezonban pedig monopolhelyzetben is voltak, majd jött a Pirelli.
Akkoriban azonban mások voltak a körülmények, a csapatok aktívan teszteltek, ami az új szabályok miatt most nagyon egyszerű.
A Red Bull Racing vezetője, Christian Horner is szót ejtett erről a pénteki sajtótájékoztatón.
"Mindkét céggel dolgoztunk már együtt, futamokat és címeket is nyertünk velük, minőségi termékeket gyártanak. A Forma-1 egészen biztosan jó formában van, ha két ilyen nagy cég is komoly érdeklődést mutat iránta.
Jelenleg semmi problémánk nincs a Pirellivel, de a Bridgestone is egy minőségi gyártó. Az egyetlen nehézség annak megválaszolása lehet, hogy a Bridgestone hogyan fogja tesztelni a gumikat a visszatérés előtt?
A csapatok azon fognak vitatkozni, hogy ki építi és biztosítja számukra a tesztautót? Ki fogja vezetni? Ki fog információt kapni az új gumikról és a velük szerzett tapasztalatokról? Hogyan lehet fenntartani az egyenlőséget? Ezek a kérdések mindig is jelen voltak, és ebben az esetben kifejezetten fontos szerepet játszhatnak."