Nem okozhatott nagy meglepetést a Sauber bejelentése, miszerint Hülkenberg 2025-től újra a versenyzőjük lesz. Ennek erősen az Audihoz van köze, akik 2026-tól már a Forma-1-ben fognak versenyezni, amiben nagy lehetőségek rejlenek, Nico számára is, hiába jár már a 30-as évei legvégén.
Még mindig nincs dobogója, amivel rekorderré vált az évek alatt. Kissé hullámvasút eddig a karrierje, mert ugyan 2010-ben a Williams versenyzője lehetett, egy évvel később már csak tesztpilótai állást kapott, aminek egyértelműen pénzügyi okai voltak. Hamar véget érhetett volna az F1-es karrierje, de nem így lett, a Force India mentőövet dobott számára.
Később versenyzőként volt jelen az istállónál, majd sokakat meglepve a Sauberhez került 2013-ban. Ez a karrier nagyon nem jött be, és ugyan sok futamon pontszerző volt, messze többet vártak ettől az együttműködéstől. Hülkenberg gyorsan visszatért a Force Indiához, akiknek 2018-ig versenyzett, hosszú időn volt tagja az istállónak.
A Renault ugyan gyári versenyzőként számolt vele, 2017 és 2019 között sem volt dobogós, míg 2020-ban csak beugrós lehetett két futam erejéig. Sőt, 2021-ben egyáltalán nem állt rajthoz, addig 2022-ben az első két versenyen lehetett ott, szintén beugróként. A Haashoz pedig 2023-ban csatlakozott, viszont hamarosan onnan is szedi a sátorfáját.