hero image

Hülkenberg lehet a nagy favorit a Haas 2023-as F1-es ülésére

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Günther Steiner szerint tisztázni kellene pár dolgot Alonso büntetése után

FORMA-1

Szívműtéten esett át a Forma-1 egyik legnagyobb botrányhőse

FORMA-1

Ma 15 éve, hogy a Brawn GP sokkolta a Forma-1-et Buttonnal

FORMA-1

Kimi Räikkönen élete F1-es futama a 2005-ös Japán Nagydíjról

Motorsport.hu
2022/09/09 09:19
Nico Hülkenberg az Auto, Motor und Sport szerint a favorit a Haas 2023-as ülésére. Ezzel három szezon kihagyás után térne vissza az F1-be és honfitársa, Mick Schumacher helyét venné át.
Ajánlott Az F1 ígéri: 2026-ban bivalyerős, de nehezebben vezethető és könnyebb autók jönnek

A Haas egyike azon csapatoknak a rajtrácson, amelyeknek még van szabad ülése 2023-ra. Günther Steiner azt mondja, nem siet, és megvárja, hogyan alakul a helyzet. Schumacher jelenleg az amerikai csapat pilótája, és nem kizárt, hogy meghosszabbítják a szerződését. Ehhez azonban Michael Schumacher fiának jobban kell teljesítenie.

Sok pilóta van jelenleg szabadon, de Daniel Ricciardóval egy nyolcszoros futamgyőztes is beszállt a jelentkezők közé, azonban állítólag mindkét félnek vannak kétségei. Ricciardo inkább egy versenyképes ülést szeretne a McLarennél megélt kudarcok után, azonban erre aligha lesz lehetősége a következő szezonban.

Antonio Giovinazzi is megfelelő jelölt lehet. Az olasz tavaly év végén elvesztette F1-es ülését az Alfa Romeónál, de reméli, hogy a Haasnál kapott két olaszországi és amerikai szabadedzéssel újra reflektorfénybe kerülhet.A Haas azonban elsősorban a Ferrarinak tesz szívességet, amely azt szeretné, ha Giovinazzi megszokná az új generációs F1-es autókat, hogy a szimulátorban még értékesebb legyen.

Az AMuS szerint a Haas-ülés betöltésére Hülkenberg a favorit. A németnek három éve nem volt F1-es ülése, de a Racing Point/Aston Martin többször is alkalmazta beugrósként és remekül helyt állt. Hülkenberg biztos és olcsó opció lenne a Haas számára. A kérdés az, hogy a német hogyan jönne ki korábbi nagy riválisával, Kevin Magnussennel.