A Mercedes a 2022-es idény előtt két szponzornak is búcsút int: az Epson és a Bose is hosszú évek után döntött a partnerség megszakítása mellett, a hibrid-éra eleje óta voltak a német istálló F1-es partnerei.

A Mercedes felemás idényen van túl, mivel a konstruktőri világbajnoki címet sorozatban nyolcadik alkalommal is el tudták hódítani, azonban az egyéni világbajnoki címről hatalmas csatában lecsúsztak Lewis Hamiltonnal.

Szintén a rossz hírek táborát erősíti, hogy két szponzor is elhagyja a német autómárka F1-es csapatát. Ebből az egyik az audiófelszereléssel foglalkozó Bose, amely márka fejhallgatóját a csapatfőnök Toto Wolff fején lehetett sokszor látni.

A Bose 2015 óta volt a Mercedes partnere, és Wolff „bosszankodásai” miatt gyakran feltűntek a közvetítésekben is a termékeik, tehát az elérés mértékére nem panaszkodhatott a márka.

Emellett a japán technológiai vállalat, az Epson is távozik a Mercedes mellől. Az Epson nyomtatókkal, projektorokkal és scannerekkel látta el a gárdát, és 8 év után szakították meg a partnerséget a versenycsapattal.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL