hero image

Kiderült, miért volt gumihátrányban Hamilton az USA Nagydíj végén

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Videón a 2024-es F1-es tesztek leggyorsabb köre – on-board a Ferrarival!

FORMA-1

Videón, ahogy lelassul a Red Bull a bahreini F1-es teszteken

FORMA-1

Amatőr felvételen a kiszivárgott 2024-es Red Bull (videók)

FORMA-1

Együtt tesztelt Hamilton és Alonso Spanyolországban

Motorsport.hu
2022/10/24 19:34
A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff elmondta, hogy egyszerű oka van annak, hogy az utolsó etapra a kemény keveréket tették fel Hamilton autójára, emellett elismerte, sokat kell fejlődniük 2023-ra.
Ajánlott 39 éves lett Lewis Hamilton

Max Verstappen kifejezetten lassú kiállása után Lewis Hamilton az élre állt, és 6 másodperces előnye volt a mögötte haladó Leclerc-Verstappen kettőssel szemben, akik viszont lila szektorokkal jelezték, hogy ők is az első helyet célozzák meg.

Pár kör múlva Verstappen megelőzte Leclerc-t, így szabadon Hamilton után eredhetett, akit szintén csak néhány körig tartott levadásznia, végül 7 körrel a leintés előtt állt az élre a most már kétszeres világbajnok versenyző.

A Mercedes-csapatfőnök Toto Wolff a verseny után elmondta, hogy azért volt gumihátrányban Hamilton a futam utolsó szakaszában, mert nem maradt közepes gumijuk, azt követően pedig, hogy Verstappen megelőzte Leclerc-t, sejtették, hogy Hamiltonra is hasonló sors vár.

„Lewis azért ment a kemény gumikkal az utolsó etapján, mert egyszerűen nem maradt közepes szettünk. És még így is tartani tudta magát az első helyen egy ideig. De aztán amikor Max megelőzte Charles-t, aki nem tudott visszatámadni, akkor szerintem már csak vártuk, hogy megtörténjen a dolog.”

Wolff a csatát eldöntő tényezőként a Red Bull egyenesbeli sebességét emelte ki, hozzátéve, hogy sokat kell fejlődnie ezen a téren a Mercedesnek 2023-ra:

„Hihetetlenül gyors a Red Bull az egyenesekben. Nyitott DRS-sel körülbelül 35 km/órával gyorsabbak nálunk, ha mi vagyunk mögöttük, akkor pedig kb. 22 km/órával. Ezért messziről indulva tudta megelőzni Max Lewist.”