Szokatlan módon a második szabadedzés elején, szinte minden pilóta egyből a pályára hajtott, kivétel volt ez alól Valtteri Bottas. A csapatok általában kivárnak a második szabadedzésen, azonban most a rengeteg fejlesztésnek köszönhetően érkeztek ilyen korán a pályára.
Az első körök után Verstappen állt az élre, őt a két Ferrari és Hamilton követte. Az első négyes egy tizeden belül volt, míg a két Aston Martin megtankolt autóval kezdte meg a körözést. Valószínűleg ők már a futamra készültek.
Tíz perc után Valtteri Bottas is pályára vitte az átalakított Alfa Romeót. Az autó új első szárnyat, motorborítást, padlólemezt és felfüggesztést kapott. A csapat másik pilótája, Csou azonban még a régi konstrukcióval versenyzik ezen a hétvégén, ugyanis csak egy autóval készült el az Alfa.
A finn azonban nem sokáig volt pályán, hiszen első gyorskörén a hatodik időt autózta, majd egyből lehúzódott és közölte a rádión a csapattal, hogy „valami elromlott”. Az eset következtében virtuális biztonsági autót rendeltek el, míg Bottas autóját elszállították.
A zöld zászló után a két Ferrari próbált javítani, de elmaradtak a korábbi időktől. A Mercedesnél azonban mintha eltűnt volna a delfinezés és az élcsapatok mögött tudtak körözni. Vettel aztán egy rövid időre átvette a vezetést, de Verstappen visszavágott a „zöld” Red Bullnak.
A lágy gumikat feltéve Leclerc és Sainz átvette a vezetést, ugyanakkor George Russell pár perccel később felugrott a második helyre a Mercedesszel. Hamilton is követte őt 25 perccel a leintés előtt, a hétszeres világbajnok a harmadik helyre jött fel.
Meglepő módon a Mercedes volt a leggyorsabb az egyenesekben, őket Leclerc, Vettel, majd Verstappen követte. Lando Norris nem lehetett boldog, hiszen egy a padlólemezzel kapcsolatos probléma miatt a második szabadedzésen a bokszban ragadt.
A folytatásban nem történt változás, Perez látogatta meg még a kavicságyat. Leclerc zárt tehát az élen Russell és Hamilton előtt. A negyedik helyre Sainz fért oda, míg ötödik Verstappen lett.