A Red Bull a legutóbbi kettős győzelmével ismét magasra tette a lécet, és ezzel egyúttal növelte az előnyét. Az előző versenyhétvégén a Ferrari tette épp ugyanezt, miután Verstappen kiesett, addig Pérez valahol máshol járt, nem tudta kihasználni a holland botlását.
Technikai botlásról most szó sem volt, és még a piros zászló sem zavarta össze Verstappent. Magabiztosan maradt az élen, majd úgy nyúlt el a mezőny előtt, ahogyan régen azt Michael Schumacher tette a Ferrarival a bajnoki éveiben. Nem lehetett mit kezdeni a regnáló bajnokkal, aki hamarosan négyszeres győztes lehet.
141 ponttal vezeti a bajnokságot, ami beszédes, hiszen még mindig csak a szezon elején járunk. A Ferrari konstans teljesítménye is sokat ér, ott vannak 21 ponttal a Red Bull mögött, addig a McLaren a harmadik helyen még 70 pontot sem gyűjtött eddig, tehát fele annyinál jár a Red Bullhoz képest.
Ez a különbség várhatóan sokkal nagyobb lesz, míg a Mercedes fennállása egyik legrosszabb idényét futja eddig. Ez a 4. hely és a 34 pont rendkívül kevés, és egyelőre Toto Wolff sem tud mit kezdeni a helyzettel, ami aggasztó. Russell és Hamilton nagyszerű versenyzők, viszont ők sem félistenek, kell a technika.
Az Aston Martin is a Mercedes előtt járna, ha Alonsónak egy olyan csapattársa lenne, aki az időmérőkön is teljesít. Megint a spanyol világbajnok viszi a hátán a csapatot, és ha a Mercedeshez szerződik, komolyabb bajba kerülhetnek. Sainz egy igen jó opció lehet, akinek hamarosan költöznie kell a Ferrarinál Hamilton miatt.
Az RB pedig úgy 6., hogy mindössze 7 pontot gyűjtött az első futamokon, hárommal többet mint a Haas. Furcsa vagy sem, a Williams, a Kick Sauber és az Alpine egyelőre nulla ponttal várja a folytatást, bár így is szépen termel nekik a Forma-1 új rendszere.