A Red Bull egyetlen örömforrása Cunoda Júki kilencedik helye volt, ami az idei szezonban először jelentett pontszerzést a második Red Bull-autónak. Ez azonban kevés volt ahhoz, hogy felderítse a Verstappen-tábor hangulatát, amint azt Ted Kravitz is megfigyelte a futamot követően.
A Sky Sports riportere élő adásban számolt be az incidensről: „A verseny után Raymond Vermeulen, Max menedzsere bement a Red Bull garázsba és alaposan megmondta a véleményét Helmut Markónak” – mesélte.
„Dühösen gesztikulált, miközben Marko csak állt és hallgatta, majd Raymond kiviharzott a garázs hátsó részébe, szinte letépve a belépőkártyáját menet közben. Egyértelmű, hogy nagyon elégedetlenek."
Verstappen egész hétvégén küszködött, már az időmérőn fékproblémákkal szembesült, ami miatt csak a hetedik helyről rajtolhatott. Az eseménydús verseny ellenére mindössze egy pozíciót tudott javítani.
A kiábrándító teljesítmény után a Red Bull vezetősége – köztük Marko, Christian Horner, Pierre Wache és Paul Monaghan – sürgős megbeszélést tartott a problémák elemzésére.
A válságtanácskozást követően Marko aggodalmát fejezte ki az újságíróknak:
„Nagyon nehéz nap ez a Red Bull számára, ez mindannyiunk számára nyilvánvaló. Mielőbb javítanunk kell az autó teljesítményén, és olyan alapvető dolgoknak is működniük kell, mint a kerékcserék. Az autó nem a leggyorsabb, ráadásul a bokszkiállások sem működnek. Ez elfogadhatatlan."