A Forma-1 bevételeinek jelentős részét képzi a pályáktól érkező bevétel, amelyet a nagydíjrendezésért fizetnek. A RacingNews365 több forrással, köztük promóterekkel és Forma-1-es csapatokkal egyeztetve járta körül, mennyibe kerülhet egy-egy pálya számára a futamrendezés.
A gyűjtésből kiderül, hogy összességében Azerbajdzsán, míg Európában a Hungaroring fizet a legtöbbet. A legkevesebbet Monacónak kell fizetnie, míg két egyesült államokbeli helyszín rendezési díja nem ismert.
A tendenciákat nézve az látható, hogy az európai helyszíneknek kevesebbet kell fizetniük, ahogy az olyan történelmi pályáknak is, mint a brazíliai Interlagos és a japán Szuzuka.
- Azerbajdzsán – 57 millió
- Szaúd-Arábia – 55 millió
- Katar – 55 millió
- Bahrein – 52 millió
- Abu-Dzabi – 42 millió
- Magyarország – 40 millió
- Ausztrália – 37 millió
- Szingapúr – 35 millió
- Kanada – 32 millió
- Hollandia – 32 millió
- Austin – 30 millió
- Mexikó – 30 millió
- Nagy-Britannia – 26 millió
- Spanyolország – 25 millió
- Ausztria – 25 millió
- Monza – 25 millió
- Japán – 25 millió
- Brazília – 25 millió
- Belgium – 22 millió
- Imola – 21 millió
- Monaco – 20 millió
- Miami – együttműködés
- Las Vegas – együttműködés
Idén 23 futamból fog állni a szezon, az első versenyt Bahreinben rendezik meg március 5-én.