Ezúttal igaznak bizonyultak az olasz sajtóhírek: a Mercedes valóban minimálisra csökkentette a W13 oldaldobozait, ezen kívül pedig alakítottak az első szárnyon, az „uszonyokon” és a tükör külső területén is.
A német istálló megoldása pedig természetesen a többi istálló érdeklődését is felkeltette, és érdekes lesz figyelni, hogy az FIA szabályosnak ítéli-e a megoldást: a jelenlegi állás szerint úgy tűnik, megfelel a szabályoknak a W13B-nek is nevezett kocsi.
Délelőtt Lewis Hamilton, délután pedig George Russell körözhetett ma az autóval, és bár úgy tűnik, a delfinezésen nem javított sokat ez a megoldás, de azt még nem tudni, hogy teljesítmény tekintetében mennyire hatásos ez az extrém út.
Csütörtök délelőtt a Mercedes technikai igazgatója, Andrew Shovlin nem kívánt hosszan nyilatkozni az autóról és annak megoldásairól, a német Auto Motor und Sportnak ennyit mondott a technikai szakember: „Ez az eddigi legextrémebb csomagunk.”