Régóta nem titok, hogy az Audi beszáll a Forma-1-be, és gyári csapatként működik tovább a királykategóriában. Ezzel egy új gigagyártó csatlakozik a mezőnyhöz, mint egykor a Honda, a Toyota és a BMW, akik a gazdasági világválság miatt kiszálltak, mely felért egy igen nagy sokkal a széria számára.
Azóta sokat változott a gazdasági környezet és az F1 is Bernie Ecclestone távozásával. Az Audi szintén reagált erre, akik úgy döntöttek, a 40-es éveire készülő veterán Hülkenbergnek adják az egyik ülést, aki egyúttal rekorder is, mert az F1 történetében még nem volt olyan versenyző, mint a német, aki ilyen sok futam ellenére sem állhatott fel a dobogóra.
Sokan leírták korábban, a visszatérésekor is, de egy ideje meggyőző teljesítményt nyújt a Haasnál, akiknek új versenyzőt kell keresniük, mert Nico aláírt a Sauberhez, amiből 2026-tól Audi lesz. Egyelőre kérdéses, ki kap lehetőséget a Saubernél 2025-re Hülkenberg mellett, aki nagy valószínűség szerint az Audinál is fontos szerepet fog játszani.
A madarak azt csicsergik, hogy az Audi a háttérben Sainz szerződtetésén dolgozik, amihez a spanyolnak szinte be kellene áldoznia a 2025-ös évét, mivel erősen valószínűtlen, hogy a Sauber a győzelemért fog harcolni. Ezzel együtt az is kérdéses, hogy az Audi 2026-ban hol áll majd az erősorrendben, és mikor érhetnek oda az élmezőnyhöz.