hero image

Newey szerint a Ferrari vissza fog vágni nekik

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Új felvételek jelentek meg a Ferrari valaha volt legmenőbb F1-es szereléséről

FORMA-1

Egyedi Ray Ban napszemüvegeket kapott Leclerc és Sainz Miamira

FORMA-1

43 éves lett Felipe Massa, aki pár másodpercig F1-es világbajnok volt

FORMA-1

Ma 31 éve jubilált Michael Schumacher az F1-ben

Motorsport.hu
2022/05/10 15:33
Adrian Newey szerint szerencséjük is volt Miamiban és a győzelemért keményen meg kellett dolgozniuk. A Red Bull főtervezője szerint azonban a Ferrari vissza fog vágni a következő futamokon, ahogyan tette azt a Mercedes is a tavalyi szezon során.
Ajánlott Új felvételek jelentek meg a Ferrari valaha volt legmenőbb F1-es szereléséről

A Red Bull Racing sorozatban második hétvégéjén mutatta meg, hogy 2022-ben kemény ellenfelei lesznek a Ferrarinak a bajnoki csatában. Az imolai kettős győzelem után Max Verstappen Miamiban ismét győzelmet tudott aratni, de ez nem ment küzdelem nélkül. Az autó meghibásodása miatt a pénteki gyakorlás nagy része elmaradt.

Ennek ellenére tökéletesen sikerült talpra állniuk, és egy gyors autóval megnyerték a futamot. Adrian Newey azonban nem akar könnyű győzelemről beszélni, ahogyan azt az F1 Nation podcastben is kifejtette. „Ahogy láttátok, nagyon szoros volt, szóval ezt tényleg nem lehet mondani." A Red Bull főtervezője a tavalyi évet hozza fel példának, amikor több futamot is könnyedén nyertek, majd az azt követő versenyen a Mercedes ismét eléjük került.

Miamiban úgy tűnt, hogy a Ferrarinál van a gyorsabb autó, ami a kvalifikáción meg is mutatkozott, hiszen kisajátították az első sort. Verstappen a rajtnál megelőzte Carlos Sainzot a második helyért, majd a kilencedik körben Charles Leclerc is kénytelen volt elengedni a hollandot.

„Elég nehéz pálya volt, mert az aszfalt teljesen más. Ahogy a gumik viselkednek rajta, az egy kicsit más volt, mint amit eddig tapasztaltunk." Newey úgy véli, szerencséjük volt a szabadedzéseken a sok piros zászlóval, ami azt is jelentette, hogy a többi csapat sem tudta, hogyan reagálnak majd a gumik a hosszabb etapokra, amelyeket általában a második szabadedzésen tesztelnek.