Ausztráliában ismét a Red Bull nyert, de messze nem olyan egyértelműen, mint az első két fordulóban. Még a piros zászlós leállások nélkül is maximum kilenc másodpercre tudott elszakadni Max Verstappen Lewis Hamiltontól.
Mivel a Red Bull eddig egyértelműen vezet, egyesek azt találgatják, hogy az FIA közbeléphet szabályváltoztatásokkal, hogy összerázza a mezőnyt, a Mercedes volt műszaki igazgatója, Paddy Lowe elmondta, hogy 2014-ben ők emiatt direkt letekerték az autó teljesítményét, hogy megakadályozzák ezt.
Russell a BBC Chequered Flag nevű podcastjában úgy nyilatkozott: „Biztos, hogy visszafogják magukat. Szerintem kínosnak tartanák az autó teljes potenciálját elszabadítani, mert minél gyorsabbak, annál inkább meg fogja próbálni a sportág vezetése visszafogni őket.”
„Szerintem a reális az, hogy hét tizedre vannak körönként a mezőny többi részétől. Nem tudom, most éppen hogyan néz ki a versenytempókban a különbség, de sem Maxnak, sem a Red Bullnak nincs oka különösebben beletaposni. Meg kell hagyni, elég jó munkát végeztek, ezt nem lehet elvenni tőlük és nyilvánvalóan össze kell kapnunk magunkat.”
Russellnek a vasárnapi futamot motorral kapcsolatos műszaki hiba miatt fel kellett adnia, miután sokáig vezette a versenyt, azonban egy biztonsági autós fázis alatt kiállt kereket cserélni, éppen, mielőtt leállították volna piros zászlóval.