hero image

Schumacher: Magnussennel kényelmesebb a munka, mint Mazepinnel

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Stroll: Vettelnek köszönhetően jobb versenyző lettem!

FORMA-1

Russell idén is megverheti Hamiltont? „Lewisnak jót tesz a nagy nyomás...”

FORMA-1

Mick Schumacher üléspróbán járt a Mercedesnél

FORMA-1

Mick Schumacher lesz a McLaren tartalékja!

Motorsport.hu
2022/04/04 09:08
Mick Schumacher nyíltan beszélt arról, milyen Kevin Magnussennel együtt dolgozni, és elismerte, hogy ez egy kényelmesebb kapcsolat, mint korábbi csapattársával, Nyikita Mazepinnel.
Ajánlott Ekkor tart autóbemutatót a 10 Forma-1-es csapat!

A második szezonját megkezdő Schumacher idén Nyikita Mazepin mellett versenyzett volna, ami a második közös évük lett volna a 2021-es szezon után, de Mazepint kirúgták, mivel a Haas felbontotta szerződését Mazepin édesapjának cégével, az Uralkalival. A döntés azután született meg, hogy Oroszország megtámadta Ukrajnát.

A Haas a korábbi pilótáját, Magnussent hívta vissza, a népszerű dán egy év után visszatérve többéves szerződést kötött. Ez gyors változást jelentett a Haasnál, hiszen Schumacher hirtelen a vezetői szerepéből a tanítvány szerepébe került Magnussen mellett.

„Ő már nagyon régóta a motorsportban van, sokkal több éve, mint én. Nyilvánvalóan sokat hoz a csapatba, és nagyszerű, hogy itt van a fedélzeten, és hogy tanulhatok tőle” – mondta Schumacher a RacingNews365.com szerint, amikor arról kérdezték, hogy milyen a közös munka Magnussennel.

Schumacher részletezte azokat a területeket, amelyeken úgy érzi, hogy tanulhat Magnussentől, és kifejtette, hogy a dán versenyző sokat segít abban, hogyan lehet hatékonyabban végig csinálni egy hétvégét.

„Ez csak általános szaktudás. Jó pár évet vezetett már az F1-ben, különböző autókat és különböző generációkat próbálhatott ki, és az, hogy itt van és egyből érti az autót, azt hiszem, ez egy nagy bónusz" - mondta Schumacher.

„A vezetési stílusából úgy gondolom, hogy nem feltétlenül tanulhatok, hiszen különbözőek vagyunk, de abból igen, hogy hogyan épít fel egy hétvégét, mit érez és hogyan lát dolgokat. Minden apró információt megosztunk egymással, és nagyon nyíltan megbeszéljük, hogyan közelítünk meg bizonyos kanyarokat, és hogyan érezzük, hogy az autó hogyan viselkedik.”

„Néha én megyek gyorsabban, néha Kevin megy gyorsabban. Aztán ez olyan, mint egy építkezés, és úgy érkezel meg a kvalifikációra, hogy tudod, hogy a garázs mindkét oldalán maximalizáltad, amid van” – zárta a fiatal német pilóta.