A Ferrari még mindig nem rakott fel jelentősebb aerodinamikai módosításokat a 2022-es Forma-1-es autójára, és ez csak részben lesz máshogyan Miamiban, miközben Charles Leclerc autójába több paci költözhet Miamitól.
A Motorsport.com olasz kiadása maranellói forrásokra hivatkozva állítja, hogy Leclerc autójában tervezett motorcserét fog végrehajtani a Ferrari, és a monacói pilóta megkapja az idei második egységét, ami önmagában pár extra lóerőt jelent az amortizáció és kopás nélkül – azért csak Leclerc autójában, mert Sainz már Imola előtt megkapta a második motorját a melbourne-i kiesése után.
Ahogyan a teleshoppos reklámok mondták, ez még azonban nem minden: a Ferrari már Miamiban bevetheti az új MGU-K kinetikus energiavisszanyerő-rendszerét, amelyet minden csapat idén egyszer, szeptember 1-ig módosíthat.
A szeptember 1-i homologizációs határidőig még a vezérlőelektronikát és az akkumulátorcsomagot is módosíthatják egyszer a csapatok, ezekkel az új elemekkel pedig az olaszok szerint a Ferrari is kivár.
Az szinte biztos, és kisebb meglepetésre az összes olasz F1-es hírportál egyet ért, hogy egy könnyebb, kevesebb leszorítóerőt termelő hátsó szárnyat fog felrakni az autójára a Ferrari Miamiban, ahogyan arról is pletykálnak, hogy az imolai Pirelli-teszten kipróbált új padlólemezük is debütálhat az Egyesült Államokban.