A Ferrari bejelentette, hogy szponzorációs megállapodást kötött a Harman Automotive-val, amely céggel nemcsak a Forma-1-es csapatuk, hanem a közúti autós részlegük is együtt fog működni.

Az év elején érkezett a hír, mely szerint 55 millió dollárt veszít a Ferrari azzal, hogy két fontos szponzoruk, a Snapdragon és a Velas is távozik mellőlük. Ezúttal viszont pozitív hír érkezett a Scuderiáról.

Hivatalosan bejelentették, hogy szponzorációs megállapodást kötöttek a Harman Automotive-val, amely cég a fejlett elektronikai technológiákra és az optimalizált autós ügyfélélményre ismert.

További érdekesség, hogy a Harman a Samsung Electronics egyik leányvállalata, és hogy nemcsak a Forma-1-es csapattal, hanem a Ferrari közúti részlegével is együtt fognak dolgozni.

A megállapodás további részletei nem ismertek, ahogyan az sem, hogy meg fog-e jelenni a techcég logója a Ferrari autóján vagy a pilóták versenyoverallján.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL