hero image

Újabb brutális szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull, változik az RB18 festése

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Videón a 2024-es F1-es tesztek leggyorsabb köre – on-board a Ferrarival!

FORMA-1

Videón, ahogy lelassul a Red Bull a bahreini F1-es teszteken

FORMA-1

Amatőr felvételen a kiszivárgott 2024-es Red Bull (videók)

FORMA-1

Együtt tesztelt Hamilton és Alonso Spanyolországban

Motorsport.hu
2022/02/16 11:28
Elképesztően nagy, 150 millió dolláros értékű szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull és a Bybit, egy szingapúri kriptovaluta-kereskedéssel foglalkozó platform.
Ajánlott 39 éves lett Lewis Hamilton

Fontos mérföldkőnek számító szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull, miután az energiaitalos cég az „RB18” bemutatóján mutatta be az új névadó szponzorát, az Oracle amerikai techcéget.

A Bybit ugyanis a Motorsport.com értesülései szerint évente 50 millió dollárt, azaz összesen 150 millió dollárt fog fizetni az autón szereplő logóhelyekért, amivel a bejelentésük szerint az eddigi legnagyobb értékű megállapodást kötötték egy sportcsapat, és egy kriptovalutával foglalkozó cég között.

A 2022-ben papíron 140 millió dolláros költségsapkát a Red Bull így teljes egészében fedezni tudja a szponzori bevételeiből: az AP értesülései szerint az Oracle 5 éven át évi 100 millió dollárt fizet a névadó szponzori pozícióért a Red Bullnak, így a Bybit hozzájárulásával a Red Bull az infrastruktúrájának további fejlesztésére, és esetleg a motorgyártói részlegének még alaposabb bővítésére fordíthatja az erőforrásait.