hero image

Újabb brutális szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull, változik az RB18 festése

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Videón az F1-es Kínai Nagydíj időmérő edzése, Hamilton azonnal kiesett

FORMA-1

Sainz nagyon keményre vette a figurát Leclerc ellen a Ferrarinál, aki kiakadt (videó)

FORMA-1

Videón Hamilton rendkívül erős startja a Kínai Nagydíjról, kemény volt

FORMA-1

Videó: A Ferrari piros zászlót okozó balesete a kínai időmérőről

Motorsport.hu
2022/02/16 11:28
Elképesztően nagy, 150 millió dolláros értékű szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull és a Bybit, egy szingapúri kriptovaluta-kereskedéssel foglalkozó platform.
Ajánlott Videón a Sainz-Alonso ütközés, ami Alonso futamába került

Fontos mérföldkőnek számító szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull, miután az energiaitalos cég az „RB18” bemutatóján mutatta be az új névadó szponzorát, az Oracle amerikai techcéget.

A Bybit ugyanis a Motorsport.com értesülései szerint évente 50 millió dollárt, azaz összesen 150 millió dollárt fog fizetni az autón szereplő logóhelyekért, amivel a bejelentésük szerint az eddigi legnagyobb értékű megállapodást kötötték egy sportcsapat, és egy kriptovalutával foglalkozó cég között.

A 2022-ben papíron 140 millió dolláros költségsapkát a Red Bull így teljes egészében fedezni tudja a szponzori bevételeiből: az AP értesülései szerint az Oracle 5 éven át évi 100 millió dollárt fizet a névadó szponzori pozícióért a Red Bullnak, így a Bybit hozzájárulásával a Red Bull az infrastruktúrájának további fejlesztésére, és esetleg a motorgyártói részlegének még alaposabb bővítésére fordíthatja az erőforrásait.