A Cadillac csapatát hivatalosan elfogadták az F1-es mezőnybe, amely 11 csapatra bővül a 2026-os szezontól. Ez lesz az első alkalom 2016 óta, hogy 22 autó lesz a rajtrácson, miután a Manor Racing csődbe ment az idény végén.
A Cadillac a 2026-os és 2027-es szezonokban Ferrari ügyfélmotorokat fog használni, míg a General Motors várhatóan saját házon belül fejlesztett erőforrást fog készíteni 2028-ra, amivel legalább hat motorgyártóra nő az F1-es beszállítók száma.
Graeme Lowdon csapatfőnök vezetésével a Cadillac már összeállította műszaki csapatát, többek között Nick Chestert műszaki igazgatóként, valamint Pat Symondst ügyvezető műszaki tanácsadóként.
De azzal, hogy véglegesen megerősítették helyüket a 2026-os rajtrácsra, a Cadillac elvesztett egy jelentős előnyt: az aerodinamikai tesztelést. A jelenlegi 10 csapat az úgynevezett Aerodinamikai Tesztelési Korlátozások hatálya alá tartozik, amelyet először a 2022-es ground-effect szabályokhoz vezettek be.
Az ATR egy csúszóskála a szélcsatorna-futtatásokra és számítási áramlásdinamikára, ahol a regnáló konstruktőri bajnokoknak a legkevesebb, az utolsó helyen végzett csapatnak pedig a legtöbb lehetőséget biztosítják.
Például a Haas, amely a hetedik helyen végzett, megkapta az alapértelmezett 100%-os elosztást, míg a bajnok McLaren csak 70%-ot, a Sauber pedig 115%-ot kapott. Ez a csúszóskála az év során többször is visszaáll az akkori konstruktőri állás tükrözésére.
A csapatok nem végezhettek teszteket a 2026-os, aktív aerodinamikával ellátott konstrukcióikon 2025. január 1-je előtt, de ez nem érintette a Cadillacet. Most ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá, mint a többi csapatra, és az „új csapat" oszlopban szerepel majd, és ugyanannyi tesztlehetőséget kap, mint a konstruktőri utolsó Sauber, vagyis 115 százalékot.