Horner érdekes nyilatkozatára sokan felkapták a hónap elején, Miamiban a fejüket, A 220-as számot arra hivatkozva dobta be, hogy a McLaren vezérigazgatója, Zak Brown kijelentette, nem Adrian Newey lesz az utolsó, aki távozik a Red Bulltól a „repkedő önéletrajzok” alapján.
„Nem tudom, hány ember van az RB-nél, aki tavaly még a McLarennél volt. A Mercedestől 220 ember került a HPP-ből a Red Bull Powertrainshez. Szóval, ha valaki aggódik az elvesztett emberek miatt, 220 alkalmazott fájóbb, mint egy-két önéletrajz” – mondta a Red Bull csapatfőnöke.
A múlt hétvégi Emilia-Romagna Nagydíjon Wolffot kérték arra, hogy reagáljon a riválisa megszólalására, ő pedig kimért, de határozott stílusban cáfolta Horner amúgy valóban eléggé merész állítását:
„A matekon még dolgoznia kéne. 19 mérnökről van szó. De amúgy is, bármi is legyen ez a szám, a csapatok között van egy természetes áramlás, jönnek és mennek, ez pedig egy teljesen normális folyamat.”
„Van egy motorrészlegünk, ami a lehető legjobb, a vezetésük a csúcs, egy milliméter nincs a HPP-ben, aminek szervezeti felépítés, vagy az ott dolgozó emberek, akikkel szerencsém van dolgozni, szempontjából máshogy kellene kinéznie. Egy tökéletes szervezet.”
2026-tól a Red Bull is csatlakozik a Forma-1-es motorszállítók hosszú listájához, Wolff azonban megrendíthetetlenül bízik saját motorrészlegük erejében és stabilitásában, ami a Forma-1 hibrid korszakában az egyeduralmukat hozta:
„Már hosszú ideje hozzák, amit kell. 2014 óta mi jelentjük a mércét, amit meg kell ugrani, talán egy másik motor mellett, és ez nem változott. Már alig várom 2026-ot, hogy láthassuk, milyen teljesítménye lesz a következőnek.”