hero image

„Hibrid” motorokat homologizáltatott a gyári Ducati a 2022-es MotoGP szezonra

OLVASS TOVÁBB
MOTOGP

Ilyen közelről fotózták a fotósok Pérez hatalmas balesetét Monacóban (fotók)

MOTOGP

20 éve sem bírtak Michael Schumacherrel az ellenfelek

MOTOGP

Ma 59 éve szerezte első dobogóját az F1 nagy legendája

MOTOGP

Fotókon Matt Damon látogatása a McLarennél

Motorsport.hu
2022/03/04 15:41
A Crash.net értesülései szerint eltérő erőforrásokat homologizáltatott a 2022-es szezonra a gyári Ducati, mint az olasz márka többi szatellit alakulata.
Ajánlott Harry Potter lett Charles Leclerc-ből a Ferrarinál (videó)

A 2022-es MotoGP szezon első versenyén, a Katari Nagydíjon kell a továbbra is kedvezményezett Apriliát leszámítva homologizáltatnia a gyártóknak a 2022-es szezonra szánt erőforrásaikat.

Bár a 2021-es szezont követő teszteken úgy tűnt, hogy a Ducati tovább tudta javítani a 2021-es szezon végét domináló motorját, a maláj és indonéz előszezoni teszteken már nem volt annyira meggyőző a Desmosedici GP22-es erőforrása, amely bár továbbra is erős volt, nem bizonyult annyira kifinomult belső égésű motornak.

A Crash.net értesülései szerint ezért a gyári csapat két pilótája, Pecco Bagnaia és Jack Miller egy „hibrid” erőforrást homologizáltattak az első szabadedzés előtt, ami azt jelenti, hogy a teljesen új 2022-es csomaggal csak a Pramacnál Jorge Martin és Johann Zarco, valamint a VR46-nál Luca Marini fog versenyezni.

Davide Tardozzi a Crash.net cikke után „marhaságnak” nevezte azokat az információkat, miszerint Bagnaia a 2021-es erőforrással akart volna versenyezni a 22-es helyett, de azt megerősítette, hogy eltérő specifikációjú V4-es duruzsol a gyári és a Pramac Ducatikban.