Az FIA megtette az első hivatalos lépést az új csapatok Forma-1-be csábitásához a jelentkezési eljárás megnyitásával.
A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff az FIA új szabálya kapcsán azt mondta, hogy a sport szabályozó szervének képviselői jobban teszik, ha beszélnek a pilótákkal, köztük Lewis Hamiltonnal.
Az F1 versenyigazgatói szerepköre a 2021-es szezon vége óta folyamatos kérdéseket vet fel, most azonban kiderült, hogy bizonyos szinten legalább lesz némi folytonosság 2022 után.
A Nemzetközi Automobil Szövetség bevezetett egy új előírást, melynek értelmében a testület vezető tagjai egy bizonyos ideig nem csatlakozhatnak F1-es csapathoz vagy más sorozathoz, miután elhagyták posztjukat.
Az FIA úgy döntött, megtiltja a pilótáknak, hogy „politikai, vallásos és személyes megnyilvánulásokat” tegyenek előzetes beleegyezés nélkül.
Az FIA bevallotta, hogy 2022-ben kissé túlreagálták a fekete-narancssárga zászló használatát, és talán olyan esetekben is alkalmazták azt, amikor egyáltalán nem volt rá szükség. Év végére azonban már korrigáltak.
Továbbra is kérdéses az ikonikus Monacói Nagydíj jövője a Forma-1 versenynaptárában, így még az is elképzelhető, hogy idén láttunk utoljára futamot a hercegségben. A probléma elsősorban nem a pályával van.
Az FIA elnöke, Mohammed ben Szulajem elmondta, hogy nem szabadultak meg Michael Masitól, és igénybe vehetik a szolgáltatásait. Egy angol lap pedig arról ír, Masit érdekelné a visszatérés.
A Motorsport.com olasz kiadása úgy tudja, hogy a McLaren arra kérte az FIA-t, hogy vizsgálja meg, milyen padlólemezt használt Carlos Sainz a Pirelli gumitesztjén – a Ferrari elmondása szerint magabiztosan várja a vizsgálatot.