A Mercedesnél korábban tartalékos szerepet is betöltő Esteban Ocon úgy véli, barátja, Mick Schumacher most egy nagyszerű lehetőséget kapott azzal, hogy a csillagosoknál tanulhat arról, hogyan is működik egy élcsapat.
Esteban Ocon nincs elragadtatva a 2022-es autóktól, amelyeket szerinte kevésbé élvezetes vezetni, mint a 2021-es konstrukciókat. Arra is kitért, hogy a 2005-ös évbe térne vissza versenyezni, ha lenne egy időgépe.
A mai napon rántotta le a leplet arról az Alpine csapata, hogy mikor fogják bemutatni a 2023-as kocsijukat – az eddig ismert dátumok közül a legkésőbbi a francia istállóé.
Esteban Ocon arról beszélt, hogy az Alpine jelenlegi vezetői struktúrája jóval nyugodtabbá tette őt, ami pedig segít neki abban, hogy többet hozzon ki magából az autóban ülve.
Az Alpine versenyzője, Esteban Ocon egyáltalán nem vette jónéven Fernando Alonso rá és a francia csapatra tett megjegyzéseit, és azzal vágott vissza, hogy a kétszeres világbajnok csak a munka 2 százalékát végezte az ő 98 százalékával szemben.
A Sky Germany szakértője, Ralf Schumacher azt nyilatkozta, lát arra esélyt, hogy az Alpine csapata 2023-ban nagyon közel fog kerülni a Red Bull, Ferrari, Mercedes trióhoz.
Az Alpine csapatfőnöke, Otmar Szafnauer azt nyilatkozta, szerinte jobban jártak így, hogy nem tarthatták meg Oscar Piastrit, mivel szerinte Pierre Gasly jobb versenyző.
A Red Bull-pilóta Max Verstappen a pole-ból rajtolva Abu-Dzabiban is győzni tudott, míg Charles Leclerc egykiállásos stratégiával tudta megszerezni a világbajnoki második helyet Sergio Perez előtt.
Az Alpine vezérigazgatója, Laurent Rossi elmondta, azt is kilátásba helyezte, hogy mást ültet be a két autójukba, ha nem viselkedik csapatjátékosként Esteban Ocon és Fernando Alonso.