Cunoda igen jól kapta el a rajtot, és sok mindent látott maga előtt az első méterek után a Hungaroringen.
Az AlphaTauri istállója múlt hétvégén, a New York-i divathéten leplezte 2023-as versenyautójának kinézetét, majd nem sokkal később a valódi modellről is közzétettek néhány számítógépes fotót. Az előző évek megszokott árnyalataihoz pedig most egy új szín is csatlakozott.
Az Aston Martin és a Ferrari után a Red Bull testvércsapata, az AlphaTauri is előállt a bemutatója dátumával, amivel mindkét istállót megelőzi.
Juki Cunoda igyekezett a pozitívumokra koncentrálni a második, nehézre sikerült alphatauris szezonjából, melyben a csapat a konstruktőri hatodikról a kilencedik helyre esett vissza.
Az FIA megmagyarázta a szokatlan eseménysorozatot, aminek a végén Juki Cunoda nem vehette vissza a körét a Forma-1 Brazil Nagydíjának utolsó biztonsági autós periódusában.
A sprintfutam után nemcsak Carlos Sainzot büntették meg, hanem Fernando Alonso és Cunoda Júki is büntetést kap, míg Esteban Ocon „megúszta”, megtarthatja a pozícióját.
A RacingNews365-tel készített exkluzív interjúban Franz Tost, az AlphaTauri csapatfőnöke arról beszélt, hogy milyen ütemben fejlődik versenyzőjük, Juki Cunoda, és hogy mit kell tennie ülésének megtartásához.
A pénteki szabadedzések előtt komplett erőforrást kellett cserélni Cunoda Júki autójában, így a japán pilóta biztosan a rajtrács végéről vág neki a vasárnapi Kanadai Nagydíjnak.
Cunoda Júki arról álmodozik, hogy egyszer világbajnoki címért küzdhet a Forma-1-ben. A japán pilóta Max Verstappent tartja a jelenlegi mezőny legjobb versenyzőjének és mint mondja, már most is sokat tanult tőle, amióta a Red Bull-családhoz tartozik.