Az első szabadedzés után a harmadik szabadedzésen is megtört az egyik Haas Zandvoortban: ezúttal Kevin Magnussen csúszott a falba.
Günther Steiner elárulta, hogy a tavalyi szezon elején nagyon meg volt elégedve a csapatuk teljesítményével, azonban ma már néhány dolgot másképp csinálna az idény közbeni fejlesztések területén.
A mai nappal ténylegesen kezdetét vette a 2023-as bemutatószezon, a Haas istállója ugyanis magyar idő szerint 15 órakor közzétette első képeit az új festéséről, amely a MoneyGram érkezése miatt egészen sokat módosult tavalyhoz képest.
Kevin Magnussen számára már nem jelenti a világot a világbajnoki cím megnyerése. A dán azt is elárulta, hogy az apaság extra sebességgel ruházza fel.
Kevin Magnussen múlt héten átesett egy kisebb műtéten, mivel egy cisztát kellett eltávolítani a csuklójából, és ezek után kérdésessé vált, hogy el tud-e indulni a jövő hétvégi Daytonai 24 óráson, ahol édesapjával egy csapatban versenyzett volna. Most kiderült, hogy erre nem kerül sor.
Kevin Magnussen eredetileg biztosan elindult volna az idei Daytonai 24 órás viadalon, melyet január végén rendeznek. Azért is lett volna számára különleges az esemény, mert újra édesapjával, Jan Magnussennel együtt versenyezhetett volna, most azonban nem biztos, hogy ez megvalósul.
Új arculattal és kissé megváltozott névvel indítja 2023-at Kevin Magnussen és Nico Hülkenberg csapata, amely az új névadó szponzoruknak köszönhető.
A Haas 2020-ban úgy döntött, hogy megválik rutinos pilótapárosától, vagyis Romain Grosjeantól és Kevin Magnussentől, hogy aztán 2021-re két újoncot ültessenek az autóba. Két évvel később azonban visszatértek korábbi szemléletmódjukhoz, Günther Steiner pedig elmondta, miért.
Kevin Magnussen át tudja érezni Mick Schumacher jelenlegi helyzetét, hiszen utóbbi pilótának el kellett hagynia a Haas istállóját a szezon végeztével. A dán szerint azonban az ő korábbi esetei is jól mutatják, hogy lehet még visszaút a mezőnybe.