A Mercedesnél korábban tartalékos szerepet is betöltő Esteban Ocon úgy véli, barátja, Mick Schumacher most egy nagyszerű lehetőséget kapott azzal, hogy a csillagosoknál tanulhat arról, hogyan is működik egy élcsapat.
Az Alpine csapatfőnöke, Otmar Szafnauer újabb részleteket fedett fel arról, hogy mennyi követ meg kellett mozgatniuk Pierre Gasly leigazolásáért. Végül sikerrel jártak, és összeállt a francia duó a francia istállónál.
Romain Grosjean, volt Forma-1-es pilóta szerint az Alpine-nak vigyáznia kell, nehogy Pierre Gasly vagy Esteban Ocon egója elszabaduljon, ami komoly következményekkel járhat a csapatra nézve.
Az alpine-os Matt Harman a RacingNews365-tel készített exkluzív interjúban arról beszélt, hogy már erősebb helyzetben vannak a versenyképesség szempontjából, mivel már nem kell senkinek erőforrásokat szállítaniuk.
Otmar Szafnauer, az Alpine Forma-1-es csapatának főnöke jelezte, "szívesen emlékezteti" Esteban Ocont arra, hogy miben állapodtak meg a csapaton belüli csatákat illetően, ha a jövőben is túl keményen bánik partnereivel.
A mai napon rántotta le a leplet arról az Alpine csapata, hogy mikor fogják bemutatni a 2023-as kocsijukat – az eddig ismert dátumok közül a legkésőbbi a francia istállóé.
Az Alpine-hoz igazoló Pierre Gasly szerint az F1-es sprintversenyek továbbra sem bizonyították, hogy igazi látványosságnak számítanak.
Esteban Ocon arról beszélt, hogy az Alpine jelenlegi vezetői struktúrája jóval nyugodtabbá tette őt, ami pedig segít neki abban, hogy többet hozzon ki magából az autóban ülve.
Az Alpine nyerte a középmezőny csatáját 2022-ben, de a csapatnál úgy vélik, hogy az FIA azon döntése, miszerint a szezon elején engedélyezték a fémből készült merevítőket a padlólemeznél, talán egy még erősebb szezontól fosztotta meg őket.