Komoly vád éri a Haas Automation vállalatát: a NewsHour szerint megsértették az Oroszországot érő szankciókat, miközben a vállalat alelnöke cáfol.
A mai nappal ténylegesen kezdetét vette a 2023-as bemutatószezon, a Haas istállója ugyanis magyar idő szerint 15 órakor közzétette első képeit az új festéséről, amely a MoneyGram érkezése miatt egészen sokat módosult tavalyhoz képest.
Nagy meglepetésre azonban nem kell számítani, hiszen ezen feladatokat továbbra is a korábbi Forma–1-es világbajnok, Emerson Fittipaldi unokája, tehát Pietro Fittipaldi látja majd el.
Mario Andretti meg van róla győződve, hogy Mick Schumacher Forma-1-es története nem ért véget 2022-ben, és a német vissza fog térni a jövőben.
Mick Schumachernek reális esélye volt arra, hogy megszerezze az AlphaTauri ülését 2022-ben, hiszen ahogy Franz Tost is mondja, nagy tehetségnek tartja a németet.
Kevin Magnussen múlt héten átesett egy kisebb műtéten, mivel egy cisztát kellett eltávolítani a csuklójából, és ezek után kérdésessé vált, hogy el tud-e indulni a jövő hétvégi Daytonai 24 óráson, ahol édesapjával egy csapatban versenyzett volna. Most kiderült, hogy erre nem kerül sor.
A Forma-1 hosszútávú törekvése, hogy 2030-ra karbonsemlegessé tegye a szériát, ennek a projektnek pedig az egyik lépése lehet a szélcsatorna-használat megszüntetése.
Mick Schumacher két évet töltött a Haasnál, de a tavalyi szezon végén nem hosszabbítottak vele szerződést. A helyére Nico Hülkenberg érkezett, aki három idény kihagyása után kap ismét lehetőséget az F1-ben. A korábbi pilóta, Marc Surer azonban úgy látja, hosszabb távon rosszul döntöttek az amerikaiak.
A Haas csapatfőnöke, Günther Steiner elmondta, nem kínálta fel az istálló tartalékpilótai szerepét korábbi pilótájának, Mick Schumachernek, és azt is elmondta, miért.