Papíron jónak tűnik a Williams FW45 és a Gulf Oillal aláírt szponzori megállapodást, de ha a felszínt kicsit megkapargatjuk, látszanak bajok.
A Forma-1-ben is ikonikusnak számító Gulf Oil minden jel szerint visszatér a száguldó cirkuszba, ahol a nemzetközi sajtó szerint a Williams partnerei lesznek.
Pénteken érkezett a váratlan hír, hogy James Vowles, a Mercedes eddigi stratégiai vezetője lesz a Williams újdonsült csapatfőnöke. A szakember ezek után a média választott képviselőinek adott interjút, ahol több dologra is kitért a váltással kapcsolatban.
A grove-i alakulat viszonylag váratlanul szakított csapatfőnökével a 2022-es Forma-1-es szezon után, pénteken pedig bejelentette, hogy ki lesz az istálló új vezetője.
Újabb versenyzővel bővült a Williams versenyzői akadémiája, az argentin Franco Colapinto a grove-i istállónál folytatja a pályafutását, és az is kiderült, hol versenyez idén.
A Williams versenyzője, Alexander Albon kifejtette, milyen együttműködésre számít újdonsült márkatársával, Logan Sargeanttel, és hogy a csapata miként tudott volna már 2022-ben is jobban teljesíteni.
Idén már Nicholas Latifi nélkül, Logan Sargeanttel a soraiban vág neki a Forma-1-es szezonnak a Williams, egy szempontból pedig fájhat nekik a kanadai távozása.
Az AlphaTaurinál szerződést kapó Nyck de Vries elárulta, hogy részben elveszítette a motivációját, amikor a Williamsnél Alexander Albont választották helyette. Úgy érzi, hogy emiatt nem is volt kiemelkedő a teljesítménye a tavalyi év során.
Francois-Xavier Demaison szerint a thaiföldi-brit versenyző időnként túlzottan kedves a pályán kívüli eligazítások során és néha sokkal határozottabbnak kellene lennie, hogy elősegítse a csapat fejlődését.