A Mercedes Forma-1-es pilótája, George Russell szerint a mai Red Bull, mely a 2023-as szezon első két versenyét meggyőző fölénnyel nyerte, gyorsabb, mint az Ezüst Nyilak voltak a hibrid éra elején.
A Forma-1 versenyzői szakszervezetének igazgatója, George Russell és Fernando Alonso is aggályaikat fejezték ki amiatt, hogy ilyen kevés tesztelési lehetőségük lesz a 2023-as idény előtt.
Az új Mercedes W14-es szerdán először gurult pályára Silverstone-ban a tavalyi Brazil Nagydíj győztesével, George Russell-lel a volánnál. Az éppen a 25. születésnapját ünneplő brit remekül érezte magát az autóban, de jól tudja, az igazi teszt csak később következik.
A Mercedes a szerdai nap délelőttjén mutatta meg a nagyvilágnak a W14-re keresztelt idei autóját, amellyel az istálló visszatért a 2020-ban és 2021-ben használt kinézethez, hiszen az ismét fekete színben pompázik.
A Red Bull 2021-ben túllépte a Forma-1 költségvetési plafonját, így 10%-kal kevesebb időt tölthetnek el a szélcsatornában és hétmillió dollárt is fizetniük kellett. George Russell szerint ez nem fog nekik annyira fájni, mint elsőre tűnik.
George Russell elmondása szerint nem bánja, hogy a 2022-es szezon úgy alakult, ahogy, még a Mercedes gyenge tempója ellenére sem, és szerinte ez megadta neki az alaphangot, ami a világbajnoki címért való harchoz kell.
Az Audi motorsport-koordinációért felelős igazgatója szerint Sebastian Vettel visszavonulása után is szükség van olyan pilótákra, akik hangot adnak a versenyzői érdekeknek és George Russell erre tökéletesen alkalmas.
A Mercedes technikai igazgatója, Mike Elliott meglepőnek tartja, hogy senki nem találta meg azt a kiskaput a nagy szabályváltoztatások kezdetén, amely mellett letették a voksukat 2022-ben.
George Russell megnyílt arról, hogyan küzd meg a Forma-1-es pilótalét által mentális egészségére terhelődő dolgokkal.