A Cadillac képviselői az idei Japán Nagydíjon Felipe Drugovich menedzsmentjével folytattak megbeszéléseket. A General Motors által támogatott csapat 2026-ban debütál az F1-ben, miután évekig küzdöttek a bejutásért.
Az új istálló megerősítette, hogy jövőre Ferrari-erőforrást használnak, amíg saját motorjuk elkészül, és két pilótaülést kell betölteniük. Joe Saward újságíró blogján számolt be arról, hogy a Cadillac képviselői a szuzukai versenyhétvégén „berendezkedtek" az FIA vendéglátóegységében, ahol a „Drugovichékkal és Bottasékkal beszélgettek".
Valtteri Bottas is szerepel a Cadillac listáján, de Saward szerint a tapasztalt finn várhatóan a Mercedesnél marad 2026-ban tartalékpilótaként, abban reménykedve, hogy lehetőséget kap az istállónál vagy valamelyik ügyfélcsapatnál.
Bár még nem tudni, mennyire lesz versenyképes a Cadillac jövőre, ez Drugovichot valószínűleg nem aggasztja. A korábbi MP Motorsport-főnök, Paolo Angilella „különlegesnek" nevezte a brazil versenyzőt, aki 2022-es F2-bajnoki címe óta régóta vár már az F1-es lehetőségre.
Drugovich bizonyította, hogy minden képessége megvan ahhoz, hogy helyet érdemeljen a rajtrácson, de hogy valaha megkapja-e ezt a lehetőséget, az még kérdéses.
Eközben a korábbi versenyigazgató szerint Norris büntetést érdemelt volna, míg szabályváltoztatás boríthatja fel a McLaren-Red Bull harcot.