hero image

A gázpedálon tartja a lábát az Alfa Romeo, újabb fejlesztésekkel érkeznek Barcelonába

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Vettel első győzelme a Red Bullal a hatalmas kínai káoszban

FORMA-1

Belsőkamerás videón Lando Norris szenzációs esős köre a Kínai Nagydíjról

FORMA-1

Videós összefoglaló a Kínai Nagydíj őrült sprint időmérőjéről

FORMA-1

Fernando Alonso úgy dob, mint egy NBA-játékos (videó)

Motorsport.hu
2022/05/12 19:52
Evés közben jön meg az étvágy, és szemmel láthatóan az Alfa Romeónál nagyon is éhesek a sikerre. A kitűnő idénykezdetet követően a 2022-es Forma-1-es szezon hatodik versenyhétvégéjére is fejlesztésekkel érkezik a hinwili alakulat.
Ajánlott Videós összefoglaló a Kínai Nagydíj őrült sprint időmérőjéről

A csapat fejlődését jelzi, hogy kifejezetten csalódottak voltak a Miami Nagydíjat követően, miután Valtteri Bottas "csak" a hetedik helyen ért célba. Az istálló az ötödik pozícióban áll a konstruktőrök versenyében, ám ezzel nem elégszenek meg.

Az elmúlt évek kínlódása után a C42 valóban versenyképes konstrukciónak tűnik idén és egyelőre elmondható, hogy a szabályváltozások egyik nagy nyertese a svájci székhelyű alakulat lehet.

A gárda öt futam elteltével 31 pontot gyűjtött, de ez a szám lehetne magasabb is, ha nem akadnának itt-ott megbízhatósági problémáik: Bottas Szaúd-Arábiában feladni kényszerült a versenyt az erőforrás túlmelegedése miatt, Csou-nak pedig egyelőre nem mindig jön ki a lépés.

Hinwilben tisztában vannak azzal, hogy a következő versenyhétvégéken jobban ki kell használniuk a lehetőségeiket, hiszen a szezon ezen pontján máris leszakíthatnák követlen riválisaikat. Nem véletlen, hogy a Spanyol Nagydíjra fejlesztésekkel utaznak el.

Jan Monchaux, az Alfa Romeo technikai igazgatója az Auto Motor und Sportnak kifejtette, a frissítésektől azt remélik, akár az Alpine-t, vagy a McLarent is lehagyhatják, és Frederic Vasseur csapatfőnök is nagy előrelépést vár az újításoktól.

A hinwili alakulat a szezonnyitó óta folyamatosan fejleszti az autóját, Bahreinben a hűtésen volt a hangsúly, majd Dzsiddában a hátsó fékháztetőket és a hátsó felfüggesztést egészítették ki, Imolára pedig átdolgozták az alváz első részét, továbbá megváltoztatták a motorburkolatot és a fékek szellőző nyílását.

Az Alfa Romeo eddigi frissítései bejöttek, a C42-nek jó a tapadása és gyors a nagy sebességű kanyarokban is, nem mellesleg profitál a Ferrari-erőforrás jó teljesítményéből. A konstrukció ráadásul a mezőny legkönnyebb autói közé tartozik, így joggal reménykedhetnek a csapatnál a további sikerekben.