Azt jól tudjuk, hogy a száguldó cirkusz nem egy olcsó sportág, ez mindig is így volt, az utóbbi időben viszont több tehetős egyén is feltűnt, akik szeretnének kiharapni belőle egy szeletet maguknak.
Stroll mellett ott van Dmitrij Mazepin, aki az Uralkalin keresztül a Haas főszponzora, idén pedig debütál a kínai Csou Kuan-jü, aki kapcsán még maga az Alfa Romeo is elmondta, hogy vonzóak voltak számukra a pilóta által kínált üzleti lehetőségek.
Korábban Lewis Hamilton is felszólalt az ellen, hogy az F1 kezd a „milliárdos csemeték klubbjává válni”, és manapság úgy, ahogyan ő jutott el a királykategóriáig, szinte lehetetlen lenne ugyanezt megvalósítani.
„Ha visszamegyek oda, ahonnan indultam, egy átlagos munkásosztálybeli családból jövök, szóval esélytelen lenne, hogy ma itt legyek. Mindenkinek, aki ellen küzdesz, egyszerűen sokkal több pénze van. A jövőben ezen változtatnunk kell, hogy a szerényebb háttérrel rendelkezők számára is elérhető legyen.”