A Sauber jelenleg ideális csapatnak tűnik ahhoz, hogy egy motorgyártó társuljon velük. A svájci csapat közel harminc éves tapasztalattal rendelkezik, és már több nagy névvel is társult a Forma-1-ben. A Sauber emellett egy fejlett szélcsatornával is rendelkezik, amelyben saját maga tesztelheti az új alkatrészeket, ahelyett, hogy valamelyik másik csapattal kellene együttműködnie.
Az Audi jelenleg úgy tűnik, hogy a BMW-Sauber-szerződéshez hasonló üzletet szeretne. A Sauber ugyanis 2006 és 2009 között a német márka gyári csapataként működött. Peter Sauber ekkor még a csapat részvényeinek 20 százalékát birtokolta. A BMW számára a Sauber rendelkezésére álló szélcsatorna és szuperszámítógép keltette fel az érdeklődést.
Miután a BMW-üzlet véget ért, a Sauber a Ferrarival kötött megállapodást. Az olaszok 2010 óta szállítják a Sauber motorjait. Egészen 2017-ig a csapat Sauberként élte az életét, mígnem 2018-ban az Alfa Romeóval kötöttek megállapodást. 2019-ben a Sauber név elhagyta az F1-et, és a csapat Alfa Romeo Racing néven folytatta. A tulajdonos, a versenyengedély és a menedzsment azonban nem változott vele együtt.
Az Alfa Romeo és a Sauber megállapodása közel sem volt olyan sikeres, mint egykor a BMW-Sauber üzlet. Kimi Raikkönennel azonban egy világbajnokot hoztak vissza a svájci versenyistállóhoz. A finn három évig Antonio Giovinazzival dolgozott együtt. Az eredmények azonban nem jöttek, és rövid ideig úgy tűnt, hogy az Alfa Romeo 2021 végén eltűnik az F1-ből. Az Andretti Autosport érdeklődött a csapat átvétele iránt, és a Sauberből a második amerikai F1-es csapatot szerette volna csinálni.
Az üzlet meghiúsult, mert Andretti nem tudta teljesíteni a csapat pénzügyi követelményeit. Emiatt az Alfa Romeo név maradt a Forma-1-ben. Hogy meddig maradnak, azt még nem tudni. Az Alfa Romeo a Stellantis csoport része. Ebbe olyan nagy márkák is tartoznak, mint a Fiat, a Jeep, a Dodge, az Opel és a Maserati. A pletykák egyébként már arról szólnak, hogy az Alfa Romeo a Maseratihoz hasonlóan 2023-tól a Formula E-ben akar indulni.