A General Motors által támogatott amerikai istálló jövőre vadonatúj csapatként érkezik meg a Forma–1-be, és ezzel 11-re bővül majd a királykategóriás alakulatok száma. Azt már jó ideje tudjuk, hogy Valtteri Bottas és Sergio Perez lesz a két versenyzőjük, miközben az IndyCarból átigazoló Colton Herta tesztpilótaként tevékenykedik majd az első szezonban.
A Cadillac amolyan amerikai módra nagy hangsúlyt fektet a közösségi médiás megjelenésre és a különböző tartalmakra, ez pedig érezteti is a hatását. Az elmúlt hetekben és napokban eközben már több F1-es csapat is ismertette, mikor rántja le a leplet a 2026-os masinájáról vagy annak fényezéséről.
Most az újonc Cadillac is csatlakozott hozzájuk. Először a Bloomberg írta meg, hogy a csapat az év egyik legnagyobb és legnépszerűbb sporteseményét, az NFL döntőjét, vagyis a Super Bowlt választotta a leleplezés helyszínéül. Erről aztán maga az alakulat is posztolt a közösségi oldalain, így valóban hivatalos, hogy az emberek tízmilliói által követett mérkőzéen láthatjuk majd először a Cadillac 2026-os autójának festését.
Ezzel természetesen a dátum is megvan, hiszen a Super Bowlt 2026. február 8-án, vasárnap rendezik, és akik követik a sportágat, jól tudják, hogy a meccs szüneteiben és a félidei szünetben rengeteg reklámot szoktak levetíteni, legyen szó filmek, sorozatok előzeteseiről vagy különféle cégek nagy dobásairól.
Most a Cadillac is ide csatlakozik be, és ők is egy „reklám” keretében mutatják be az első F1-es gépük kinézetét, ami azért elég komoly elhivatottságot mutat, hiszen egy-egy 30 másodperces megjelenésért súlyos dollármilliókat kell fizetni.
Úgy tűnik azonban, hogy számukra ez most nem probléma, és igyekeznek a lehető legmagasabb fordulatszámon pörgetni a marketinggépezetet, mielőtt az autójuk ténylegesen is pályára gurulna majd az F1 új szezonjában.
